Тиждень безпеки дорожнього руху: твій друг – безпечний рух. Метою якого є профілактика дорожньо-транспортного травматизму за участю дітей та усвідомлення необхідності вироблення навичок дотримання правил поведінки на дорозі.

/Files/images/vihovna_robota/255592670_968976540359654_9142777486451316136_n.jpg/Files/images/vihovna_robota/258336866_968976603692981_7562329717539536060_n.jpg/Files/images/vihovna_robota/258867689_968976597026315_837046640974519233_n.jpg/Files/images/vihovna_robota/259797074_968976573692984_2864225211130944454_n.jpg

План

заходів щодо профілактики правопорушень

серед дітей та учнівської молоді

Іванковецького ліцею

№ з/ п Заходи Терміни виконання Відповідальний
1 Проведення просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних дій Постійно Класні керівники, педагог-організатор Ящишена О.М., практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
2 Проведення тижня «Толерантності» та щорічної акції «16 днів проти насильства» Щорічно листопад-грудень Педагог-організатор Ящишена О.М, практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
3 Поновлення банку даних про учнів, які перебувають на внутрішкільному обліку та обліку в органах внутрішніх справ Щорічно до 10.09. ЗДНВР Добренька Н.П., практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
4 Своєчасне виявлення деструктивних сімей, їх облік, систематична перевірка умов утримання й виховання неповнолітніх. Постійно Класні керівники педагог-організатор Ящишена О.М. практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
5 Тиждень протидії торгівлі людьми « Торгівля людьми – актуальна для України» 12.10 – 16.10 Класні керівники, педагог-організатор Ящишена О.М, практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
6 Проведення профілактичної акції «Урок» з метою перевірки виконання вимог Закону України «Про освіту» у частині здобуття молоддю загальної середньої освіти Постійно Класні керівники, педагог-організатор Ящишена О.М., практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
7 Виступ працівника ювенальної превенції : «Профілактика жорстокого поводження або вчинення насильства над дітьми в навчальному закладі та за його межами» 15.09-25.09 Класні керівники, педагог-організатор Ящишена О.М., практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
8 Активізація організації змістовного дозвілля учнівської молоді у вільний від навчання час: проведення культурно-мистецьких акцій, спортивних змагань, туристичних подорожей Постійно Педагогічний колектив школи
9 Година спілкування «Наслідки впливу алкоголю та наркотиків на дитячий організм» Листопад
10 Круглий стіл « Здоровий спосіб життя» Грудень
11 Активізація роботи психологічної служби школи на виявлення дітей, які потребують психологічної підтримки, надання їм відповідної фахової допомоги Постійно Практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
12 Моніторинг виконання «Правил внутрішнього розпорядку» на предмет заборони принесення в школу вогнепальної, холодної зброї, алкогольних та тютюнових виробів, наркотичних засобів, порнографічної продукції. Постійно Адміністрація школи
13 Проведення профілактичної роботи з батьками учнів, які не виконують обов’язки щодо виховання своїх дітей. Постійно Класні керівники, педагог-організатор Ящишена О.М., практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
14 Співпраця з працівниками юстиції, правоохоронних органів, служби у справах дітей райдержадміністрації, селищної ради з питань правової освіти Постійно ЗДНВР Панасюк Л.В., Класні керівники, педагог-організатор Костюк В.В., практичний психолог, соціальний педагог Качинська А.Г.
15 Аналіз стану роботи з профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді в школі на нарадах при директорові, засіданнях педагогічної ради. Згідно з планом ЗДНВР Добренька Н.П..

Директор школи Оксана БОНДАР


Превентивне виховання


Суть, мета і завдання превентивного виховання.

Превентивне виховання - це комплексний цілеспрямований вплив на особистість у процесі її активної динамічної взаємодії із соціальними інституціями, спрямованої на фізичний, психічний, духовний, соціальний розвиток особистості, вироблення в неї імунітету до негативних впливів соціального оточення, профілактику і корекцію асоціальних проявів у поведінці дітей і молоді, на їх допомогу і захист.

Превентивне виховання має бути цілеспрямованою системою заходів економічного, правового, психолого-педагогічного, соціально-медичного, освітнього, інформаційно-освітнього та організаційного характеру, спрямованих на формування позитивних соціальних установок, запобігання вживанню наркотичних речовин, відвернення суїцидів та формування навичок безпечних статевих стосунків. Воно є пріоритетним напрямом діяльності держави, всіх виховних інституцій і здійснюється в інтересах особистості та суспільства.

Превентивна робота проводиться з усіма дітьми, починаючи від дошкільного періоду, з метою попередження відхилень у поведінці, особливо з тими, хто перебуває у несприятливих умовах виховання, характеризується негативною поведінкою, а також з тими, хто став на шлях асоціальної і протиправної поведінки. Превентивність має бути складовою будь-якої соціально-педагогічної дії, оскільки превентивний процес суттєво посилює позитивний потенціал суб'єктів взаємодії.

Мета превентивного виховання полягає у досягненні сталої відповідальної поведінки, сформованості імунітету до негативних впливів соціального оточення. Вона може розглядатися поліаспектно.

Педагогічний аспект превентивної діяльності полягає у сформованості такої позиції особистості, яка конкретизується культурою цінностей, само актуалізацією, свідомим вибором моделей про соціальної поведінки.

Соціальний зміст передбачає об'єднання зусиль суб'єктів превентивної діяльності на міжгалузевому рівні, спрямованих на узгоджену і своєчасну реалізацію попереджувальних заходів: нейтралізацію і поступове усунення детермінант, що викликають негативні прояви.

Психологічний аспект превентивної діяльності передбачає диференційований індивідуально-психологічний, статево-віковий підходи до виявлення генезису деструктивних проявів у поведінці особистості й розробку науково обґрунтованих програм соціалізації та корекції девіацій.

Правовий аспект полягає в охороні й захисті прав особистості, формуванні правової культури.

Основні завдання превентивного виховання дітей і молоді:

  • створити умови для формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позашкільної й іншої діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально-етичному, естетичному розвитку, виробленню стійкості до негативних впливів;
  • забезпечити соціально-психологічну діяльність, педагогічно зорієнтовану на протидію втягуванню дітей і молоді в негативні ситуації;
  • надавати комплексну психолого-педагогічну допомогу тим неповнолітнім, які її потребують;
  • забезпечити адекватну соціальну реабілітацію неповнолітніх, які вчинили протиправні дії або зловживають психоактивними речовинами;
  • стимулювати неповнолітніх до здорового способу життя і позитивної соціальної орієнтації, сприяти валеологізації навчально-виховного процесу, навчанню з раннього віку навичкам охорони власного життя і здоров'я;
  • сприяти об'єднанню зусиль різних суб'єктів превентивної роботи.

Очікувані результати.

Створення в Україні пропонованої оптимальної структурної системи превентивного виховання сприятиме:

  • посиленню тенденції до зниження вживання наркотиків, алкоголю, тютюну, ВІЛ -інфікованості, формуванню у молодого покоління здорового способу життя;
  • зміні установок і моделей поведінки неповнолітніх груп ризику;
  • соціально-психологічній адаптації неповнолітніх, які мають життєві проблеми.
Кiлькiсть переглядiв: 177

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.